Jak wygląda możliwość stosowanie reklamy przez lekarzy?

Jak w aspekcie prawnym, wygląda możliwość stosowania reklamy przez lekarzy względnie promowania posiadanych przez nich gabinetów czy świadczonych usług medycznych? Oczywiście jest to w dużym stopniu zabronione, co chyba nie stanowi zbyt dużego zaskoczenia dla kogoś kto choć po części miał okazję zapoznać się z ustawą dotyczącą tego wręcz nakazu reklamowania lekarzy lub usług medycznych. Jednak nie oznacza to całkowitego zrezygnowania z pewnych możliwości, jakich? Mianowicie zaprezentowania informacji w prasie o działalności czy zakresie świadczonych usług medycznych przez naszą osobę, oraz specjalizacji którą dodatkowo posiadamy nie wolno jednak zachęcać w żaden sposób potencjalnych odbiorców. Oznacza to więc możliwość przekazania im informacji, ale bez konieczności zapewnienia o atrakcyjności świadczonych usług czy też zalet dla których danych lekarz może nam najzwyczajniej w świecie pomóc. Dlatego jeżeli idzie o marketing medyczny to z jednej strony jest on w dużym stopniu skomplikowany, ale w dużej mierze możliwy do zrozumienia zwłaszcza w sytuacji gdy skorzystamy ze wsparcia agencji SEO i marketingowej. Właśnie one są do naszej dyspozycji, a nawet są w stanie zaprezentować pełną strategię lub plan działania dotyczące kampanii z zakresu marketingu typowo wręcz medycznego.

Previous post Co to jest kalibracja szyby przedniej?
Next post Jaki zakres działań realizuje lekarz medycyny pracy?