Wydaje się, że są to dwie zupełnie nie spokrewnione ze sobą dziedziny, lecz tak naprawdę jest zupełnie inaczej. Wbrew naszym wątpliwościom psychologia ma wiele wspólnego z marketingiem w wielu sprawach. Marketing kończy się w momencie, gdy chcemy kogoś namówić do zakupienia towaru. Tutaj zaczyna się psychologia i to co powinno cieszyć wszystkich, czyli skuteczne metody reklamy – w tym również taki dział marketingu jak https://sitab.pl.
Niestety w naszym kraju trzeba się liczyć z tym, że psychologia to manipulacja. Jest to smutne, ale niestety jak najbardziej prawdziwe i musimy się tego strzec z całej siły. Nie uśmiecha nam się raczej bowiem spędzenie wielu godzin nad biadoleniem o tym, co nas dzisiaj spotkało. To właśnie manipulacja sprawia, że wychodzimy z supermarketu z wielką ilością rzeczy, które jak się okazuje potem – nie są nam zupełnie do niczego przydatne. Warto o tym wiedzieć i zdawać sobie sprawę z tego, jak wielkie korzyści może przynieść sprzedawcom umiejętność manipulacji. Nie tylko w sklepach, ale także w biznesie i negocjacjach może to mieć bardzo korzystne zalety. Marketing to bowiem znacznie szersze pojęcie niż nam się wszystkim wydaje. Tu liczy się każde słowo, każda myśl, każdy ruch. A tylko mistrzowie nie popełniają błędów.